اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله؛ مشتری به چه كسی وفادار است؟چکیده:در این مقاله، بر اساس تئوری هزینه مبادله و از دیدگاه مشتری، به بررسی ارتباط بین رفتار اخلاقی فروش یک فروشنده، مزایای ادراك شده مشتری از اعتماد، و رضایت مشتری می پردازد تا بدین وسیله مشخص سازد مشتری به چه كسی وفادار است. نتایج به دست آمده نشان می دهد که با در نظر گرفتن هزینه مبادله، مزایای اعتماد مشتری كه از رفتار فروش اخلاقی فروشنده ادراك شده عاملی حیاتی است كه رضایت مشتری و وفاداری او را تحت تأثیر قرار می دهد. رضایت مشتری نیز به طور قابل توجهی بر روی وفاداری او به فروشنده تأثیر مستقیم دارد، اما دارای اثر مستقیم قابل توجهی بر وفاداری اش به شرکت نیست یافته ها نشان می دهند که فروشنده نقشی کلیدی در حفظ وفاداری مشتری به شرکت ایفا می كند.این مقاله در مجله مطالعات بین المللی مدیریت ، جلد 7 ، شماره 1 .آوریل 2012 به چاپ رسیده است.
2023-08-13 16:57:44 مدیریت
معماری پاورپوینت زندگینامه و بررسی اثار نیکلای مارکف 9968 پاورپوینت زندگینامه و بررسی اثار نیکلای مارکف|تحلیل و بررسی اثار معماری|معماری|نیکلای مارکف دانلود پاورپوینت زندگینامه و بررسی اثار نیکلای مارکفپاورپوینت زندگینامه و بررسی اثار نیکلای مارکف این پاورپوینت که به بررسی…
مدیریت مقدمه ای بر اقتصاد مدیریت 34698 اقتصاد|اقتصاد مدیریت|اقتصاد مدیریت چیست|پایان نامه اقتصاد|تحقیق اقتصاد|تحقیق مدیریت اقتصاد|دانلود مقاله اقتصاد|مدیریت|مقاله اقتصاد دانلود مقدمه ای بر اقتصاد مدیریتقسمتی از متن:تعریف اقتصاد مدیریت : کاربرد نظریه ها و روشهای اقتصادی در بازرگانی و تصمیمات…