بررسی رابطه بين هوش هيجاني و باورهاي غيرمنطقي در بين نوجوانان پسر عادی و کانون اصلاح و تربیت
روانشناسی و علوم تربیتی بررسی رابطه بين هوش هيجاني و باورهاي غيرمنطقي در بين نوجوانان پسر عادی و کانون اصلاح و تربیت 20540
بررسی هوش هیجانی در كانون اصلاح|بررسی هوش هیجانی نوجوانان|پایان نامه باورهاي غير منطقي نوجوانان|پایان نامه روانشناسی عمومی|پایان نامه هوش هيجاني|دانلود پایان نامه علوم تربیتی|رابطه هوش هیجانی و باورهای غر منتطقی|روانشناسی و علوم تربیتی|هوش هیجانی نوجوان عادي
بررسی رابطه بين هوش هيجاني و باورهاي غيرمنطقي در بين نوجوانان پسر عادی و کانون اصلاح و تربیتچكيده:پژوهش حاضر به منظور بررسي ارتباط بين دو مقوله هوش هيجاني و باورهاي غير منطقي در بين نوجوانان پسر نگهداري شده در كانون اصلاح و تربيت و همچنين نوجوانان پسر عادي در شهر كرمان انجام شد. نمونه مورد بررسي در اين پژوهش برابر 160 نوجوان پسر متشكل از 80 نوجوان پسر عادي و 80 نوجوان پسر نگهداري شده در كانون اصلاح و تربيت كرمان مي باشد. ابزار تحقيق مورد استفاده پرسشنامه هوش هيجاني شوت و همكاران و پرسشنامه باورهاي غير منطقي آلبرت اليس بود.كه نتايج بدست آمد حاكي از آن است بين هوش هيجاني و مولفه هاي آن (همدلي، واقعيت سنجي، انعطاف پذيري، احساسات) و باورهاي غير منطقي در بين نوجوانان پسر نگهداري شده در كانون اصلاح و تربيت و همچنين نوجوانان پسر عادي در شهر كرمان رابطه معني دار معكوس وجود داشت.كليد واژه ها: هوش هيجاني، باورهاي غير منطقي، نوجوانان، عادي، كانون اصلاح و تربيتفهرست مطالب:چكيده فصـل اول: کلیات تحقيق1-1مقدمه 1-2 بيان مسئله 1-3 اهميت و ضرورت پژوهش 1-4 اهداف تحقيق 1-5 فرضيه هاي پژوهش 1-6تعاريف نظري و عملياتي متغيرها فصـل دوم: مروری برادبیات تحـقيق و پیشینه تحقیق2-1مقدمه 2-2هوش هیجانی 2-3 تاریخچه هوش هیجانی 2-4 تعاريف هوش هيجاني 2-5 تاثير هوش هيجاني در زندگي 2-6 رابطه هوش هيجاني با هوش اجتماعي 2-7 نظريه هايي پيرامون هوش هيجاني (عاطفي) 2-8 مفاهيم بنيادي نظريه باورهاي غير منطقي 2-9 اعتقادات غير منطقي در ذهن 2-10 نظريه هاي موجود در رابطه با باورهاي غير منطقي 2-11 کانون اصلاح و تربیت 2-12 تحقيقات داخل كشور 2-13 تحقيقات خارج ازكشور فصل سوم: روش اجرای تحقيق3-1 مقدمه 3-2 روش تحقیق 3-3جامعه آماري: 3-4 روش نمونه گیری و نمونه پژوهش 3-5 ابزار تحقیق 3-6 تعيين پايايي 3-7 تعیین روایی 3-8 روش اجراي پژوهش 3-9 روش آماري فصل چهارم: تجزيه و تحليل داده ها4-1 مقدمه 4-2 توصیف کمی متغیرهای پژوهش 4-3. توصيف كمي متغير هوش هیجانی در نوجوان پسر عادی مورد بررسی و مولفه های آن 4-4. توصيف كمي متغير باور های غیر منطقی در نوجوانان نگهداری شده در کانون اصلاح و تربیت 4-5. توصيف كمي متغير باور های غیر منطقی در نوجوانان عادی 4-6. توصیف کیفی متغیرهای پژوهش در حالت کلی 4-7- تحلیل دادهها (بررسی فرضیههای تحقیق) فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات5-1 مقدمه 5-2 بحث در يافته هاي پژوهش 5-3 نتايج مربوط به فرضيه هاي تحقيق 5-4 محدوديتها 5-5 پيشنهادات فهر ست منابع و مآخذمنابع فارسي منابع خارجي پيوست هاپرسشنامه هوش هيجاني شوتپرسشنامه باورهاي غير منطقي آلبرت اليسجداول آماریفهرست جداولفهرست نمودارهاچکیده لاتین
2023-08-13 23:17:01 روانشناسی و علوم تربیتی
تاریخ و ادبیات بیوگرافی بيل گيتس 40772 بررسی بيل گيتس|بيل گيتس|بیل|بیوگرافی بيل گيتس|پایان نامه پیرامون بيل گيتس|پروژه بيل گيتس|تاریخ و ادبیات|تحقیق بيل گيتس|تحقیق در مورد بيل گيتس|دانلود تحقیق بيل گيتس|گیتس|مقاله بيل گيتس دانلود بیوگرافی بيل گيتسبخشی از متن اصلی :بيل…