اقتصاد تحقیق بانکداری الکترونیک 5480
اقتصاد|بانکداری الکترونیک|بانکداری الکترونیک چیست؟|پروژه در مورد بانکداری الکترونیک|تحقیق بانکداری الکترونیک|تحقیق در مورد بانکداری الکترونیک|تحقیق رشته اقتصاد|مقاله در مورد بانکداری الکترونیک|مقاله رشته اقتصاد
تحقیق بانکداری الکترونیکمقدمه:تصور کنید شرکت شما دفاتری در سراسر دنیا داشته باشد . مسلما تجارت شما توسعه پیدا خواهد کرد و سود کلانی عاید شما خواهد شد . در هر كشوري بانک های مختلف با شعبات زیادی وجود دارند که هزاران کارمند را به استخدام در آورده اند . اما باز هم مهمترین اولویت در انتخاب بانک برای مشتریان ، موقعیت مکانی بانک است ودر واقع مناسب ترین بانک برای مشتریان نزدیک ترین بانک به آنهاست .اما چطور می توانیم این ملاک انتخاب را تغییر دهیم؟ چطور می توانیم این سیستم را با اینترنت تلفیق کنیم ؟ یک مدل جالب که در این مورد ارائه شده است بر پایه مدیریت ارتباط با مشتری (CMR )قرار دارد .در این روش مشتریان از طریق وب جذب شده و شخصا به بانک مراجعه می کنند. متاسفانه این مدل به خاطر تعداد کم کاربران اینترنت در اسپانیا که تنها ۴/۱۲ درصد جمعیت این کشور را تشکلیل می دهند و شامل قشر جوان ، متمول و تحصیل کرده هستند به نظر نادرست و خسارت بار می آید اما آنچه عملا اتفاق افتاده کاملا برعکس بوده است . مشتریانی که علاقمند به سرمایه گذاری و معامله با بانک نبوده اند از طریق اینترنت می توانستند بهترین انتخاب را داشته و بهترین قیمت های پیشنهادی را بررسی کنند. بانک هایی که ساختار شفاف تر و قیمت هایی مناسب تر داشتند ، مشتریان بیشتری جذب می کردند .روش ديگر این است که هیچ کاری انجام ندهیم . اینترنت را نادیده بگیریم و روش قدیم را در پیش بگیریم . در این صورت بهترین مشتریان شما ، یعنی کسانی که از اینترنت هیچ اطلاع و تجربه ای ندارند بزودی درمورد بانک های اینترنتی اطلاعاتی بدست می آورند و در می یابند که بانک فعلی آنها این سرویسها و قیمتها را ارائه نمی دهد و بعد از گوش دادن به آگهی بازرگانی ، حرفهای دوست یا همکارانشان در این مورد ، اگر با یک بنر تبلیغاتی در اینترنت مواجه شوند بروی آن کلیک می کنند ، یک حساب باز می کنند و بانک قبلی خودشان را بدون هیچ توضیحی ترک می کنند و در این زمان تلاش یا نظر شما اهمیتی ندارد.چرا شما استراتژی استفاده از اینترنت را به کار نگیرید؟ شما با بانکداری آشنایی دارید. کافی است تجربیاتی در زمینه اینترنت و تجارت الکترونیک نیز کسب کنید. حال باید رقابت کنید . قیمتهایی مناسب و ساختاری روشن ارائه دهید . بزودی وضعیت موجود تحت کنترل شما قرار می گیرد ومشتریان قدیمی که بانکتان را ترک کرده اند دوباره به دست خواهید آورد. شما بازیی را شروع کردید که آن را به سرعت یاد می گیرید و پیش می روید . بازی که در آن با قوانین اقتصادی جدیدی مواجه می شوید که یکی از آنها بی مرز بودن است . در این روش رقابتی شما قیمت های مناسبتری ارائه می دهید پس از هر مشتری سود کمتری دریافت می کنید . بنابراین باید تعداد مشتریهایتان را افزایش دهید . محدودیت مکانی را حذف کنید حتی در آمریکای لاتین و اروپا نیز می توانید جذب مشتری کنید.فهرست مطالب:بانکداری الکترونیکفرهنگ سازی، گام اول در استقرار بانکداری الکترونیکتقویت نظام بانکداری الکترونیک لازمه عضویت در WTO برخی بانکها در ارائه خدمات الکترونیک کند عمل می کنند1- تاريخچه چك الكترونيك 2- نمايش3- استانداردها و پروتكلهاي مورد استفاده در بانكداري موبايل1-3- نسل اول:2-3- نسل دوم3-3- نسل 5.2 :4-3- نسل 7.2:5-3- نسل سوم:1-5-3- فناوريهاي سازگار با نسل سوم6-3- بانكداري موبايل در ايرانپانويسها
2023-08-13 17:34:46 اقتصاد
جغرافیا شیپ فایل نقطه ای شهرهای شهرستان فراشبند واقع در استان فارس 41928 جغرافیا|شیپ فایل شهرهای شهرستان فراشبند|لایه جی آی اسی شهرهای شهرستان فراشبند|لایه فایل وکتوری شهرهای شهرستان فراشبند دانلود شیپ فایل نقطه ای شهرهای شهرستان فراشبند واقع در استان…
هنری تحقیق درمورد هنر و انقلاب 12096 تحقیق درمورد هنر بعد از انقلاب|تحقیق درمورد هنر و انقلاب|تحقیق رشته هنر|دانلود تحقیق درمورد هنر و انقلاب|مقاله درمورد هنر و انقلاب|هنر|هنر اسلامی|هنر بعد از انقلاب|هنر و انقلاب|هنری دانلود تحقیق درمورد هنر و انقلابقسمتی…
روانشناسی و علوم تربیتی تحقیق مشكلات و راهكارها روش هاي تدريس زبان انگليسي دردوره راهنمايي 27982 پروژه ارتقا رتبه آموزش و پرورش|پروژه ارتقا شغلی دبیر زبان|پروژه ارتقا شغلی دوره راهنمایی|تحقیق ارتقا رتبه دوره را|تحقیق ارتقا شغلی دبیران|تحقیق مشكلات تدریس زبان|راهكارهای…