کنترل سرعت در موتورهای سنکرون مغناطیس دائم در جهت تغییر سریع سرعت
برق، الکترونیک، مخابرات کنترل سرعت در موتورهای سنکرون مغناطیس دائم در جهت تغییر سریع سرعت 20482
برق، الکترونیک، مخابرات|پروژه کنترل سرعت|تغییر سریع سرعت در موتور|دانلود پروژه موتور سنکرون|کنترل سرعت PMSM|کنترل سرعت موتور سنکرون|کنترل سرعت موتورهای سنکرون|کنترل موتور سنکرون|موتور سنکرون|موتور سنکرون مغناطیس دائم|موتور مغناطیس دائم
کنترل سرعت در موتورهای سنکرون مغناطیس دائم در جهت تغییر سریع سرعتبخشی از متن:امروزه استفاده از انرژی الکتریکی یکی از شاخصه های شناسایی جوامع صنعتی در کشورهای در حال توسعه می باشد. در کشورهای پیشرفته، استفاده از انرژی الکتریکی در گوشه های زندگی بشری ریشه دوانده و هر روز روش های جدید برای تبدیل انرژی الکتریسیته به انواع دیگر انرژی مورد بهره برداری قرار می گیرد و روش های قدیمی نیز بازسازی و بهینه می شوند. از نیازهای اساسی جوامع صنعتی، استفاده از انرژی الکتریسیته، جهت تولید انرژی مکانیکی مورد نیاز صنایع کوچک و بزرگ می باشد و ماشین های الکتریکی، عمده ترین مبدل های مورد استفاده به منظور تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی و بلعکس می باشند. …فهرست مطالب:فصل اول: آشنائی با موتور سنکرون مغناطیس دائم1-1) مقدمه 1-2) موتورسنكرون1-2-1) مزايای موتور سنكرون1-2-2) معايب موتور سنكرون 1-2-3) كاربرد موتور سنكرون1-3) موتور سنكرون مغناطيس دائم 1-4) ساختمان موتور سنکرون مغناطیس دائم 1-5) مزایاو ارزیابی اقتصادی 1-6) کاربردهای موتورسنکرون مغناطیس دائم1-7) تقسیم بندی موتورمغناطیس دائم (موتورPM)1-7-1)مقایسه بین موتورسنکرون مغناطیس دائم وموتورDCبدون جاروبک 1-8) مقایسه موتورهای مغناطیس دائم (PM ) با موتورهای القائی1-8-1)الف- مزایای موتور های PM نسبت به موتور های القائی 1-8-2) ب- معایب موتور های PM نسبت به موتور های القائی فصل دوم: ساختار ومدلسازی موتور سنکرون مغتاطیس دائم2-1) مقدمه 2-2) تفاوت عملکردی موتور سنکرون مغناطیس دائم نوع SPM و نوع IPM 2-3) معادلات ماشین در دستگاه مرجع سه فازه abc-4) معادلات ماشین در دستگاه مرجع چرخانفصل سوم: بررسی سه روش کنترل سرعت در موتور های سنکرون مغناطیس دائم3-1) مقدمه3-2) روش کنترل معمول در صنعت بر مبنای مولفه های جریان3-2-1) مکان های هندسی ونواحی سرعت3-2-2) معایب روش کنترل معمول در صنعت بر مبنای مولفه های جریان 3 -3) روش کنترل معمول در صنعت بر مبنای مولفه های ولتاژ3-3-1) مدل ریاضی موتور برمبنای مؤلفه های ولتاژ3-3-2) اصول ومبانی ریاضی روش کنترل معمول در صنعت بر مبنای مولفه های ولتاژ 3-3-2-1) مکان هندسی Max T/A 3-3-2-2) مکان هندسی Max Voltage and Max Current3-3-2-3) مکان هندسی Max P/V 3-3-3) نحوه تعیین نوع مکان هندسی در سرعتهای مختلف 3-3-4) سیستم کنترل موتور سنکرون مغناطیس دائم 3-3-5) نتایج شبیه سازی در روش کنترل معمول در صنعت بر مبنای مولفه های ولتاژ 3-3-6) جمع بندی ونتیجه گیری روش کنترل معمول در صنعت بر مبنای مولفه های ولتاژ3-4) روش کنترل مستقیم شار و گشتاور (DTC) 3-4-1) مقدمه و معرفی روش 3-4-2) معادلات موتور در چارچوب شار استاتور3-4-2-1) معادله گشتاور در چارچوب شار استاتور (x y) 3-4-2-2) معادله شار پیوندی در چارچوب شار استاتور درPMSM باروتور استوانه ای3-4-3) ساختار DTC در محرکه PMSM3-4- 4) الگوریتم کاهش هارمونیک جریان (کنترل مستقیم مؤلفه صفر جریان)3-4-5) مشکلات اعمال DTC بر روی PMSM 3-4-6) شبیه سازی ونتایج آن 3-4-7) جمع بندی ونتیجه گیری روش DTC 3-5) تجزیه وتحلیل نتایج تحقیق منابع و مأخذ فهرست شکلها
2023-08-13 23:16:06 برق، الکترونیک، مخابرات
حقوق نمونه داد خواست تخلیه به علت انقضای مدت با مطالبه اجورمعوقه تازمان صدور حکم ازدادگاه 1158 حقوق|دادخواست حقوقی|دانلود دادخواست خقوقی|دانلود نمونه دادخواست|شورای حل اختلاف|نحوه نوشتن دادخواست|نمونه داد خواست تخلیه به علت انقضای مدت با مطالبه اجورمعوقه تازمان صدور حکم(شورا…